29 Eylül 2015 Salı 01:30
Adana'da Polise saldırı: 2 şehit

Adana'da devriye gezen polis aracına düzenlenen silahlı saldırıda 2 polis memuru şehit oldu.

 

Olay saat 20.00 sıralarında merkez Seyhan İlçesi Akkapı Mahallesi'ndeki özel bir hastanenin önünde meydana geldi. Dağlıoğlu Polis Merkezi'nde görevli ekip otomobili hastane bahçe kapısından çıkış yaptığı sırada motosiklet üzerindeki kasklı ve maskeli iki kişi tarafından ateş açıldı. Saldırıda otomobildeki iki polis memuru ağır yaralandı.

 

Saldırganlar motosikletle kaçarken, yaralı polisler ekip otomobilinin sürücüsü tarafından tekrar özel hastaneye götürülerek yoğun bakım ünitesine alındı.  Burada yapılan müdahalelere rağmen yaralı polisler şehit oldu.

 

adanada-polise-saldiri-2-sehit.jpg

Kaçan saldırganların yakalanması için bölgede geniş çaplı araştırma başlatılırken, Adana Emniyet Müdürü Cengiz Zeybek'te hastaneye gelerek polislerle ilgili bilgi aldı. Bölgede olayın ardından silah sesleri duyuldu.

 

 

Son Güncelleme: 12.08.2016 22:12
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.